لباس کار یکسره خارجی یبب دعوای دو رئیس در بازار شد!

سبک لباس باید به خوبی فکر شود و نه تنها زیبا، بلکه راحت باشد: حرکات در لباس کار یکسره خارجی باید آزاد باشد، اندام های داخلی نباید فشرده شوند، گردش خون و تنفس نباید مانع شود.

لباس برای یک کارمند خاص انتخاب می شود و باید با اندازه او مطابقت داشته باشد.

برخلاف لباس‌های روپوش، یک لباس فرم می‌تواند دارای عناصر جواهرات باشد: سنجاق سر، دکمه سرآستین، لوازم جانبی اصلی.
اساساً یونیفرم از پارچه‌های مخلوط دوخته می‌شود.

بهترین کیفیت پارچه‌های طبیعی (رطوبت‌بینی، قابلیت تنفس) و الیاف مصنوعی (عدم چروک شدن، مقاومت در برابر سایش، استحکام) را ترکیب می‌کند.

چرا به لباس فرم نیاز دارید؟
آرم یا سایر علائم شناسایی روی لباس به روش های مختلفی اعمال می شود:

نقاشی های با دوام کمتر در تکنیک چاپ سیلک. اما تصویر جالب، زیبایی شناختی و اصلی به نظر می رسد.

چنین نقاشی هایی می توانند اثر آب، شیشه، ژل، درخشش و درخشان شدن با رنگ طلایی یا نقره ای داشته باشند.

گلدوزی – زیبا، قابل ارائه به نظر می رسد. در مراقبت، چنین الگویی عجیب و غریب نیست. نخ های باکیفیت تعداد نامحدودی شستشو را بدون از دست دادن ظاهر اصلی خود تحمل می کنند.

روش انتقال حرارتی چاپ عکس دارای دامنه محدودی است، زیرا پس از شستشو، الگوی ظاهر خود را از دست می دهد.

یونیفرم ها را می توان به صورت آماده خریداری کرد یا به سفارش دوخت، همه اینها به نیازها و اهداف شرکت شما بستگی دارد.

نکته اصلی که باید به خاطر داشته باشید این است که این یک جزئیات جزئی نیست، بلکه جزء مهمی از فرهنگ و تصویر شرکت شما است.

یونیفرم یکنواخت برای کارکنان مشخصه هر شرکتی است که آن را از رقبا و مشتریان متمایز می کند. لباس های شرکتی به طور ناخودآگاه بر عملکرد کارکنان تأثیر می گذارد.

یونیفرم تیم را متحد می کند، بر اعتبار سازمان تأکید می کند و کارایی فرآیند کار را افزایش می دهد.

ویژگی ها و مزایای لباس فرم
لباس های مارک دار از رنگ ها و آرم هایی استفاده می کنند که نشان دهنده وابستگی به یک شرکت خاص است. بنابراین، استفاده از یک فرم واحد با تعدادی مزیت برای سازمان همراه است:

1. ایجاد شهرت و تصویر مثبت.

2. آسایش و اطمینان کارکنان در محل کار.

3. شناسایی کارگران.

4. نظم و انضباط تیم، بدون تقسیم به مراحل ساختاری و قدرت.

5. افزایش انگیزه و تلاش برای انجام وظایف.

6. بهبود فرهنگ شرکتی در بخش ها.

7. افزایش سطح امنیت از این طریق می توانید به سرعت افراد غیرمجاز را که وارد منطقه کاری شده اند شناسایی کنید.

این عنصری از تبلیغات است که به تثبیت بصری تصویر کمک می کند. در دیدار با نمایندگان شرکت در لباس شرکتی، شرکا و مشتریان شرکت به استحکام و توان مالی شرکت اشاره کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.